Ștefana Olaru: „Am văzut rezultatele după 2 ședințe”





Ștefana Olaru are 24 de ani și este vloggeriță și bloggeriță de beauty la The Pretty Blossoms. Cu ajutorul tratamentelor de la Elena, Ștefana a reușit să scape de o acnee care a sâcâit-o încă de la 12 ani. Ea povestește cum a ajuns la Elena, ce rezultate a avut în tratamente și de ce o recomandă.
Cum îți aduci aminte prima experiență la Elena?
Prima dată am ajuns în căutarea unei ”sprâncene perfecte”. Eu mereu am avut probleme cu ele (rebele, cresc repede, nu au o formă definită) și în momentul în care m-am mutat în București, am zis că e cazul să schimb situația. Am descoperit-o pe Facebook, recomandată pe diverse pagini. În momentul în care am văzut fotografiile before-after și faptul că știe să adapteze forma sprâncenei după fiecare față, am știut sigur că trebuie să mă programez.
M-a surprins cel mai mult că a studiat fiecare milimetru din sprânceană până a ieșit forma perfectă și nu am plecat de acolo fără să fiu mulțumită de servicii. De atunci, nu ezit să o recomand oricui.
Care a fost motivul pentru care ai mers la Elena?
Prima experiență a fost legată de sprâncene, dar problema mea principală este (sau a fost, mai exact) tenul. Am avut acnee de la 12 ani și până la urmă am zis să dau o șansă și tratamentului cosmetic, tocmai pentru că aveam încredere deja în serviciile Elenei.
Ce mai încercasei pentru tenul tău până să ajungi la Elena?
Întrebarea e ce nu am încercat. Roacutan era singurul tratament care mai rămânea pentru mine și, sincer, mi-era foarte frică. În rest, am încercat orice: creme, antibiotice, anticoncepționale, microdermabraziuni, o grămadă de medici și niciun rezultat pe termen lung.
Așa am ajuns să îmi pierd orice speranță (mai ales în dermatologi) și am zis că nu am nimic de pierdut dacă încerc și tratamentul cosmetic.
Ce îți place la Elena?
Faptul că are întotdeauna multă grijă, de la felul în care tratează clienta până la ambiență (muzica de acolo mereu mă relaxează). Știu că sunt pe mâini bune, iar faptul că pot să stau la o extracție fără nicio grijă că apoi nu pot ieși din casă 3 zile este incredibil pentru mine.
Când ai început să vezi primele rezultate și cum te-ai simțit?
Rezultatele le-am văzut după primele două ședințe când pielea deja începuse să își schimbe textura, să fie mai fină, mai elastică, iar coșurile întârziau să apară.
De ce este Elena un bun profesionist în meseria ei?
Pentru că ea caută întotdeauna să își îmbunătățească tehnica, explică mereu realist care este situația și faptul că nimic nu se schimbă peste noapte.
Ce le-ai spune și altor fete ca să încerce serviciile Elenei?
Le-am spus deja și în vlog-ul de pe canalul meu de YouTube și aș spune-o oricui. Este singurul tratament anti-acneic care a dat rezultate atât de bune pe mine, atât în tratarea coșurilor, cât și în prevenirea cicatricilor. Pentru orice persoană care a ajuns la disperare după numeroase tratamente (cum eram și eu, de altfel), Estet Studio poate fi salvarea.
Ce ai învățat despre îngrijirea tenului de la Elena?
Că e mai important să prevenim din timp decât să tratăm și că trebuie să recunoaștem când e nevoie de mână unui profesionist. Eu nu-mi mai storc nimic acasă, tocmai că m-am convins că pot face mai mult rău.




0 comentarii :

Trimiteți un comentariu