Andaluzia: ”Am așteptat 19 ani să găsesc pe cineva ca Elena”




O bună prietenă care merge la Elena, la pensat, aflase că ea are rezultate bune și în tratarea acneei. Întâmplarea a făcut ca eu, la acea vreme, să fiu din nou într-un stadiu destul de grav cu această problemă şi, pentru mine, a fost vestea bună la momentul potrivit. I-am cerut prietenei mele detaliile de contact ale Elenei şi am luat legătura cu ea. Mi-am făcut câteva poze, i le-am trimis, iar apoi am stabilit o întâlnire.

Prima mea vizită la Elena a fost la începutul lunii august, în 2015. Mi-aduc aminte că am discutat mult şi chiar i-am spus că eu, după 19 ani de luptă continuă, nu mai cred în miracole şi tot ce vreau e măcar o ameliorare. Elena m-a rugat să îi acord șapte luni și mă voi convinge că până și eu am o rezolvare! Acum, când ne amintim acea discuție, ne amuzăm.

Salonul mi s-a părut foarte uşor de găsit, e un loc foarte curat, cu aparatură şi produse de foarte bună calitate, cu muzică ce îmbie la relaxare. Cât despre Elena, nu am decât cuvinte de laudă! O persoană caldă, simplă, înclinată către o viaţă sănătoasă şi un stil curat, o profesionistă convinsă, care mi-a oferit sfaturi care m-au ajutat foarte mult în tratamentul meu.

Încă de la prima şedinţă m-am simţit foarte bine, deși nu au existat ameliorări vizibile. Însă pielea strălucea şi era foarte luminoasă. Chiar nu îmi venea să cred că, apoi, foarte multe persoane m-au întrebau ce am făcut de arată așa bine.

Elena are un fel anume de a se apropia de om, de a pune întrebări constructive, ale căror răspunsuri să le dezvolte în discuţie și care, ulterior, devin plan de tratament. Şi mai cred că iubeşte meseria și arta frumosului şi își dorește să facă oamenii bine, fericiţi. Cu mine a reuşit, cu brio!

Până s-o întâlnesc pe ea, am încercat foarte multe modalităţi/tratamente/produse pentru a mă vindeca. Tratament medicamentos, regim alimentar, laser, produse naturiste, preparate în casă, produse alternative și tot așa. În acest fel, am stat de vorbă cu medici, farmacişti, vânzători de plafar, consultanţi, cosmeticiene, însă rezultatele au fost de fiecare dată dezamăgitoare. Îmi pierdusem încrederea în mine, dacă ieşeam din casă nemachiată aveam mereu şapcă sau pălării. Nu voiam să fiu văzută!

În schimb, cu Elena, am simţit că „se ocupă de mine”. Simţeam că fac ceva bun pentru pielea mea şi îmi comunica tot timpul, foarte clar, ce anume facem în şedinţa respectivă și ce să fac acasă ca să completez tratamentul, în rutina zilnică de îngrijire.  Avem o comunicare transparentă şi ştiu ce am de făcut ca să păstrez rezultatele pe care Elena m-a ajutat să le obțin.

După prima ședință, pielea era mai luminoasă, mai fină, nu mă mai durea. Acum, după aproximativ 10 luni, tratăm semnele vechi, iar acneea a dispărut în proporţie de 80% - 90 %. Este cel mai bun rezultat pe care l-am văzut vreodată!

Elena mi-a redat încrederea în mine! Acum mă machiez cam o dată pe lună şi mai mult la ocazii. Am învăţat rigurozitatea de a urma zilnic paşii pe care-i am de făcut, ceea ce mă ajută să mă simt şi să arăt bine. Am urmat 100% îndrumările Elenei!

Unei fete ori femei care ar vrea să meargă la salonul Elenei i-aş explica diferenţa dintre tratamentul profund pe care-l face ea și ceea ce un om poate să facă acasă. I-aş spune ce am observat şi eu, atunci când, după a doua consultaţie, am strâns toate produsele din baia mea destinate tratării acneei şi am ajuns la concluzia că am umplut două pungi, iar suma cheltuită pe toate astea era mai mare decât câteva şedinţe la Elena.

În final, nimeni nu trebuie să treacă prin 19 ani de luptă cu acneea, așa, ca mine, când există o soluție de salvare. Pentru mine, numele ei e Elena!






0 comentarii :

Trimiteți un comentariu