Alexandra Militaru: ”La Elena am văzut foarte repede rezultatele”




În februarie 2014 am găsit blogul Elenei. A fost total întâmplător. Citeam un articol pe net despre tratamentele cosmetice şi aşa am ajuns pe blogul ei. Aveam probleme cu tenul şi încercam pastile, creme, tratamente naturiste, peelinguri chimice, tratamente cu infraroşu, ultrasunete şi fel de fel de minuni de genul. Nimic nu funcționa! Am văzut la Elena pe blog un filmuleţ cu rezultatele tratamentelor şi am zis să văd despre ce e vorba.
Trebuie să recunosc, la început nu am fost prea convinsă. A fost mai mult o reacţie de genul: ”hai să o încerc şi pe asta”. De la medici am primit tratamente cu antibiotic şi diverse creme farmaceutice, care mi-au uscat excesiv tenul, dar fără prea mare succes. La Elena am văzut foarte repede rezultatele, fără cicatrici şi alte semne şi parcă nu îmi venea să cred că m-am îndopat cu atâtea pastile şi mi-am ars fața cu peeling chimic când se putea şi altfel. 
Prima dată când am venit la Elena, ea mi-a vorbit foarte mult despre cât s-a documentat în tratarea tenului acneic și despre rezultatele ei. Mi-a spus că, din experienţa ei, va reuşi să îmi vindece tenul fără să rămână semne. Mi-a recomandat şi soluţii de întreţinere pentru acasă. Mi s-a părut o persoană foarte dedicată şi foarte pasionată de ceea ce face. Pune foarte mult suflet şi este mereu în competiţie cu ea însăși pentru a-şi îmbunătăţi rezultatele. A tratat mereu cu profesionalism fiecare şedinţă şi am simţit că vrea să mă ajute şi îşi dă tot interesul. 
Îmi place la Elena că este perfecţionistă şi profesionistă. Este o persoană caldă şi veselă şi mă relaxez de fiecare dată când vin la ea. Este sinceră şi ştii la ce rezultate să te aştepţi. Iar rezultatele au apărut imediat, în numai 2 săptămâni. Nici eu şi nici Elena nu ne-am aşteptat la o reacţie aşa pozitivă. Am fost uimită că problema s-a rezolvat complet în mai puţin de 3 luni şi nu au rămas semne. Atuul Elenei este că îşi adaptează tratamentul după fiecare caz în parte. De câte ori mă duc la ea la salon, mai întâi îmi examinează tenul şi apoi se hotărăşte ce urmează să facă. 
Îmbunătățirea calității tenului meu m-a ajutat enorm în viața de zi cu zi! Mie nu îmi place să mă machiez şi nu am avut niciodată răbdare să fac asta. Când aveam probleme cu tenul, trebuia să port fond de ten şi era chinuitor să mă ”pictez” în fiecare dimineaţă şi, apoi, în fiecare seară, să îl dau jos. Eu le-am încercat aproape pe toate în materie de ten şi rezultatele obţinute după tratamentele Elenei au fost WOW. Încă vin o dată pe lună sau o dată la două luni pentru curăţare, hidratare şi sunt foarte mulţumită. 
Le recomand fetelor și femeilor care vor să vină la Elena să vadă filmuleţele ei cu ”înainte” şi ”după”, să se convingă că ce am spus aici e real şi că Elena face minuni pentru ten.

Articol luat si redactat de Andreea Vasile.

Articolul despre tratamentul Alexandrei il puteti gasi aici.



0 comentarii :

Trimiteți un comentariu