Sprancene: Primul Pensat


Bună fetelor,
Vă prezint un alt format de sprâncene pe anumite zone cu fire dese negre și puternice, cu o ușoară tendință de coborâre unde sunt mai rare și cu un început al sprâncenelor mai puțin vizibil, cu fire rare și tunse puțin cam mult. Sprâncenele acestea am încercat să le aduc de la un format inocent la un format mai feminin, sexy. Mai ales la arcuire am insistat (mai sunt mici diferențe) pe o arcuire vizibilă dar cu o coborâre lină, cautând să obțin și lungime pe codița sprâncenei unde firele rare nu-mi permiteau prea multe variante. Începutul sprâncenei am căutat să-l fac mai vizibil, foarte importat pentru formatul per ansamblu.

Clientei i-a plăcut voi ce spuneți, i se potrivesc? Din dorința de a păstra anonimatul clientelor, filmez în acest fel. Aceiași față dacă v-aș prezenta-o întreagă cred că s-ar vedea mai bine ce am urmărit și în ce măsură sunt puse în valoare celelalte trăsături prin sprâncene. Pentru că asta urmăresc, nu niște sprâncene care să iasă în evidență, ci să ajungi să descoperi ochi superbi, trăsături frumoase, un păr frumos și nici să nu observi că este pensată bine, în prima fază, eventual să remarci că și sprâncenele sunt frumoase.





0 comentarii :

Trimiteți un comentariu