Marturia Alexandrei Gheorghe: ”Elena iubește ceea ce face”



Sunt Alexandra Gheorghe, am 20 de ani şi, momentan, sunt casnică.
Despre Elena am auzit prima dată de la o prietenă, care a avut aceeaşi problemă cu acneea ca şi mine. Mi-a arătat nişte poze cu ea, înainte şi după tratament, după care am văzut mai multe imagini, şi cu alte fete, pe Facebook. În momentul în care m-am decis că este de ajuns şi că trebuie să fac ceva în legătură cu problema pe care o aveam şi la insistenţele prietenei mele de a o vizita pe Elena, i-am trimis o poză şi am făcut o programare pentru prima şedinţă de tratament.

Când am venit prima dată la tratament mi-a fost foarte teamă, deoarece nu aveam încredere în saloanele de cosmetică, eram de părere că nu mă pot ajuta în problema pe care o am eu. După vizitele la mai mulți doctori dermatologi, am realizat totuşi că nici ei nu aveau o soluţie la problema mea, deoarece acneea mea se baza pe puncte negre, iar cremele şi gelurile pe care ei mi le-au prescris nu m-au ajutat, ci mai mult rău mi-au făcut. Unele geluri mi-au iritat foarte rău pielea, aveam usturimi, mâncărimi, a fost groaznic. Deşi îmi ardeau punctele inflamate, ele rămâneau în piele, iar roşeaţa nu dispărea deloc.

Când am ajuns la Elena, mi-a spus de la început că este de lucrat la tenul meu şi, ce-i drept, avea dreptate. Elena este o femeie blândă, caldă şi, în acelaşi timp, sinceră. Când am văzut cu câtă grijă şi cu cât profesionalism lucra, mi-am dat seama că am venit unde trebuie. După prima şedinţă, pielea mea se luminase, strălucea. De la a treia şedinţă, efectele au fost mai mult decât vizibile. Nu îmi venea să cred cât de repede se vindecă tenul meu! Cred că ceea ce o face pe Elena să fie un bun profesionist este simplul fapt că îi place şi iubeşte ceea ce face. O voi recomanda pentru că, într-adevăr, poate face minuni pentru tenul problematic. Cel mai important lucru pe care l-am învăţat de la ea este să îţi îngrijeşti pielea. O rutină a îngrijirii pielii cu produsele corespunzătoare poate fi de mare ajutor!

Interviu luat de Andreea Vasile.


Alexandra vine la tratament de cateva luni. Acum este la a patra sedinta si mai are doar o inflamatie. Tenul ei se vindeca foarte bine si cicatricile incep sa dispara. 
Pozele sunt de la prima si a treia sedinta. 

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu