Sprancene Pensate 9 (Sprancene groase si brunete)



Ciao din nou,

Sprâncene groase interesante.
Grija clientei mele a fost în primul rând să nu i le fac subțiri. Venise printr-o recomandare și nu-mi cunoștea stilul de a pensa, nu văzuse articolele și nu știa că atunci când întâlnesc astfel de sprâncene caut să păstrez această calitate în măsura în care o avantajează.

M-a privit și mi-a analizat sprâncenele.  Nu i-au plăcut, i-au părut cam subțiri. Așa este, dar nu se mai refac și deși mă ocup cu punerea în valoare a sprâncenelor, ale mele nu sunt reprezentative pentru ceea ce fac. Iar cum nu obișnuiesc să mă machiez nici la sprâncene nu umplu golurile, sunt așa cum sunt, mai imperfecte, pentru mine însă sunt ok. Nu pensez așa cum sunt eu pensată și nici nu pensez două persoane la fel caut sprânceana potrivită cu acea persoană. Uneori acest lucru se obține de la prima ședință, alteori e nevoie de o mai bună comunicare între mine și clientă. Ea să-mi cunoască stilul, eu să-i înțeleg dorințele, personalitatea, așteptările. Când este nevoie de refacere și răbdarea este importantă.

Revenind la aceste sprâncene, deși ar putea părea că sunt ușor de făcut pentru că este din ce ca și grosime, nu sunt, asta pentru că au o desime medie și în momentul când mă apropii de forma potrivită este dificil de hotărât ce este mai bine, să las acele fire dar atunci nu am un contur frumos sau să le iau dar risc să rămână goluri mici, pentru că lângă nu sunt alte fire. În cazul ei nu era vorba doar de grosime, trebuia stabilită forma, arcuirea, însă am păstrat poziționarea. Nu sunt vopsite.
Filmarea înainte și după este de la prima ședință.
Ciao și pe curând cu alte sprâncene.

Mă întreb cum ar fi primite articole despre o afecțiune problematică, acneea.
Oare să postez situații de acest gen înainte și după?


0 comentarii :

Trimiteți un comentariu